Ushqimet që ndezin luftën kundër kancerit
Publikuar: para 2 orëve
Përditësuar: para 2 orëve
Mbuluar nga 2 burime
Një studim i fundit i kryer nga Fondacioni i Institutit Kombëtar të Kancerit Irccs dhe Instituti Firc i Onkologjisë Molekulare tregon se dieta hipoglikemike, e bazuar në ushqime bimore si vaj ulliri ekstra i virgjër, bukë integrale dhe fruta të freskëta e të thata në sasi të kontrolluara, aktivizon qelizat imune që luftojnë tumorin. Kjo dietë ciklike, e ndjekur për pesë ditë çdo 3-4 javë, rrit praninë e limfociteve T citotoksike dhe qelizave vrasëse natyrale në gjak, të cilat njohin dhe vrasin qelizat kancerogjene. Rezultatet janë inkurajuese, pasi dieta është e sigurt, e realizueshme dhe ndihmon në shtimin e peshës së pacientëve me kancer gjatë trajtimit. Ekspertët shprehin optimizëm për përdorimin e kësaj qasjeje terapeutike në forma të ndryshme të kancerit, duke theksuar rëndësinë e uljes së niveleve të glukozës dhe faktorëve të rritjes në gjak.
Lajmi u raportua së pari nga ekonomiaonline.com para 3 orëve. Për më shumë informacione, më poshtë kemi listuar të gjitha burimet që e trajtojnë këtë temë.
2 artikuj
Publikuar: para 2 orëve
Përditësuar: para 2 orëve
Mbuluar nga 2 burime
Një studim i fundit i kryer nga Fondacioni i Institutit Kombëtar të Kancerit Irccs dhe Instituti Firc i Onkologjisë Molekulare tregon se dieta hipoglikemike, e bazuar në ushqime bimore si vaj ulliri ekstra i virgjër, bukë integrale dhe fruta të freskëta e të thata në sasi të kontrolluara, aktivizon qelizat imune që luftojnë tumorin. Kjo dietë ciklike, e ndjekur për pesë ditë çdo 3-4 javë, rrit praninë e limfociteve T citotoksike dhe qelizave vrasëse natyrale në gjak, të cilat njohin dhe vrasin qelizat kancerogjene. Rezultatet janë inkurajuese, pasi dieta është e sigurt, e realizueshme dhe ndihmon në shtimin e peshës së pacientëve me kancer gjatë trajtimit. Ekspertët shprehin optimizëm për përdorimin e kësaj qasjeje terapeutike në forma të ndryshme të kancerit, duke theksuar rëndësinë e uljes së niveleve të glukozës dhe faktorëve të rritjes në gjak.
Lajmi u raportua së pari nga ekonomiaonline.com para 3 orëve. Për më shumë informacione, më poshtë kemi listuar të gjitha burimet që e trajtojnë këtë temë.
Përmbledhja përditësohet në kohë reale sipas të dhënave të grumbulluara nga burimet tjera. Për t'u kthyer te lista e plotë, klikoni këtu.

