Si kafeja e pastër mund të zgjatë jetën tuaj
Publikuar: para 2 orëve
Përditësuar: para 2 orëve
Mbuluar nga 2 burime
Një studim i Universitetit Tufts në Boston zbulon se pirja e 1-2 filxhanëve kafe të zezë në ditë lidhet me një ulje prej 14-16% të rrezikut të vdekjes, veçanërisht nga sëmundjet e zemrës. Përfitimet shëndetësore vijnë nga përbërësit bioaktivë të kafesë, por shtimi i sheqerit dhe yndyrës së ngopur mund të zhdukë efektin pozitiv. Studimi analizoi të dhënat e 46,000 të rriturve gjatë periudhës 1999-2018 dhe u publikua në revistën The Journal of Nutrition. Autorët nënvizojnë rëndësinë e kufizimit të sheqerit dhe yndyrës në dietë, në përputhje me udhëzimet zyrtare për një stil jetese më të shëndetshëm.
Lajmi u raportua së pari nga ekonomiaonline.com para 3 orëve. Për më shumë informacione, më poshtë kemi listuar të gjitha burimet që e trajtojnë këtë temë.
2 artikuj
Publikuar: para 2 orëve
Përditësuar: para 2 orëve
Mbuluar nga 2 burime
Një studim i Universitetit Tufts në Boston zbulon se pirja e 1-2 filxhanëve kafe të zezë në ditë lidhet me një ulje prej 14-16% të rrezikut të vdekjes, veçanërisht nga sëmundjet e zemrës. Përfitimet shëndetësore vijnë nga përbërësit bioaktivë të kafesë, por shtimi i sheqerit dhe yndyrës së ngopur mund të zhdukë efektin pozitiv. Studimi analizoi të dhënat e 46,000 të rriturve gjatë periudhës 1999-2018 dhe u publikua në revistën The Journal of Nutrition. Autorët nënvizojnë rëndësinë e kufizimit të sheqerit dhe yndyrës në dietë, në përputhje me udhëzimet zyrtare për një stil jetese më të shëndetshëm.
Lajmi u raportua së pari nga ekonomiaonline.com para 3 orëve. Për më shumë informacione, më poshtë kemi listuar të gjitha burimet që e trajtojnë këtë temë.
2 artikuj
Përmbledhja përditësohet në kohë reale sipas të dhënave të grumbulluara nga burimet tjera. Për t'u kthyer te lista e plotë, klikoni këtu.

